Nižšie vám prinášame prehľad niekoľkých prípadových štúdií a skúseností s JIAS sluchovým tréningom. Tieto štúdie sú založené na praktických skúsenostiach poskytovateľov a užívateľov JIAS z rôznych krajín.
Namiesto striktne kontrolovaných klinických štúdií, tieto skúsenostné štúdie z praxe poskytujú reálny pohľad na to, ako sluchový tréning JIAS pomáha ľuďom v každodennom živote. Zahŕňajú širokú škálu prípadov – od detí s poruchami učenia až po dospelých s problémami s koncentráciou či seniorov so zhoršeným sluchovým vnímaním.
V dnešnej dobe sa čoraz viac skloňuje pojem „experience-based“ prístupu. Znamená to prístup založený nielen na vedeckých dôkazoch, ale predovšetkým na samotnej skúsenosti klienta, ktorú lekár, či terapeut berie v rámci starostlivosti o neho do úvahy. Práve na takomto prístupe je založený aj JIAS sluchový tréning.
Každá štúdia predstavuje príbeh konkrétneho človeka alebo skupiny ľudí, ich ťažkosti pred začatím JIAS tréningu, priebeh sluchového tréningu a dosiahnuté výsledky. Tieto príbehy ilustrujú, ako JIAS sluchový tréning funguje v praxi, a aké zmeny môže priniesť do života ľudí.
Hoci tieto štúdie nemajú štatistickú váhu veľkých klinických výskumov, poskytujú cenný vhľad do reálnych účinkov JIAS. Pomáhajú nám lepšie pochopiť, komu a ako môže JIAS pomôcť, a inšpirujú ďalší vývoj a zlepšovanie tohto sluchového tréningu.
Veríme, že tieto príbehy a skúsenosti vám pomôžu lepšie pochopiť potenciál JIAS a jeho schopnosť zlepšovať kvalitu života ľudí s rôznymi sluchovými, rečovými a jazykovými ťažkosťami.
Juraj podstúpil štandardnú JIAS diagnostiku (skríningovú monoaurálnu a binaurálnu audiometriu), dichotický test počúvania a testy laterality. Výsledky ukázali nevyhranenú lateralitu, krížiace sa krivky počutia, nejasnú preferencia ucha a ťažkosti s lokalizáciou zvuku.
Andrej absolvoval štandardnú JIAS diagnostiku vrátane skríningovej audiometrie, dichotického testu počúvania a testov laterality. Testovanie bolo pre neho náročné kvôli problémom s koncentráciou a auditívnou pozornosťou. Výsledky dichotického testu boli podpriemerné. Audiogram ukázal zvýšenú citlivosť v oblasti nižších frekvencií na oboch ušiach, čo mohlo súvisieť s jeho precitlivenosťou na hluk a zvuky.
Juraj podstúpil štandardnú JIAS diagnostiku (monoaurálnu a binaurálnu audiometriu), dichotický test počúvania a testy laterality. Výsledky ukázali nevyhranenú lateralitu, krížiace sa krivky počutia, nejasná preferencia ucha a ťažkosti s lokalizáciou zvuku.
JIAS môže byť veľkým pomocníkom pre deti, ktoré majú ťažkosti s učením, čítaním alebo písaním. Pomáha im lepšie sa sústrediť, porozumieť tomu, čo počujú, a zlepšiť sa v škole. Deti sa už necítia „zahltené“ informáciami a učenie sa stáva zábavnejším a efektívnejším.
JIAS môže byť veľkým pomocníkom pre deti, ktoré majú ťažkosti s učením, čítaním alebo písaním. Pomáha im lepšie sa sústrediť, porozumieť tomu, čo počujú, a zlepšiť sa v škole. Deti sa už necítia „zahltené“ informáciami a učenie sa stáva zábavnejším a efektívnejším.
Inšpirovala vás niektorá z týchto prípadových štúdií? Ak ste v nich rozpoznali podobné ťažkosti, aké prežívate vy alebo vaše dieťa, neváhajte nás kontaktovať. Naši školení odborníci a JIAS poskytovatelia sú pripravení poskytnúť vám individuálnu konzultáciu a zistiť, či by JIAS sluchový tréning mohol byť vhodnou pomocou aj pre vás. Urobte prvý krok a kontaktujte niektorého z vyškolených JIAS poskytovateľov.